News Releases

blue background

עולם התעופה מתאושש: בואינג צופה ביקוש ליותר מ-41,000 מטוסים חדשים עד 2041

  • התנועה הבינלאומית צוברת תאוצה ככל שההגבלות מוסרות;
  • שווקים מקומיים רבים התאוששו כמעט או לחלוטין מהשפעת המגיפה
  • במהלך 20 השנים הבאות, צפויים משלוחי מטוסים ושירותים מסחריים יחד בשווי של 10.8 טריליון דולר
  • צי מטוסי המטען יגדל ב-80% כולל דגמים חדשים ומטוסים שיוסבו למטוסי מטען

17 ביולי 2022 - 

עולם התעופה הבינלאומי מתאושש בעקבות התאוששות מתמשכת בשווקים מקומיים רבים, בואינג מציגה את התחזית המעודכנת לנסיעות אוויריות בינלאומיות לשנת 2041. בואינג צופה כי עד שנת 2041 יהיה ביקוש ליותר מ-41,000 מטוסים חדשים, מה שמדגיש את חוסן תעשיית התעופה שנתיים לאחר תחילת המגיפה. בואינג פרסמה את תחזית השוק המסחרי לשנת 2022 (CMO), התחזית השנתית לטווח ארוך של החברה בתערוכת התעופה פארנבורו שבלונדון.

ה-

Commercial Market Outlook - CMO צופה שווי שוק של 7.2 טריליון דולר למסירות של מטוסים חדשים, כאשר הצי העולמי יגדל ב-80% עד 2041 בהשוואה לרמות 2019 שלפני המגפה. כמחצית ממשלוחי מטוסי הנוסעים יחליפו את הדגמים של היום, וישפרו את יעילות הדלק והקיימות של הצי העולמי. בנוסף, בואינג שירותים עולמיים צופה ביקוש של 3.6 טריליון דולר בפלחי השוק שלה באותה תקופה, כולל ביקוש חזק לתחזוקה ושינויים כגון הסבת מטוסי מטען; פתרונות דיגיטליים המגדילים את היעילות ומפחיתים עלויות; והכשרה יעילה כדי לאפשר אספקת טייסים וטכנאים.

"למרות המגיפה חסרת התקדים במהלך השנתיים האחרונות, תעשיית התעופה הראתה חוסן מדהים תוך הסתגלות לאתגר", אמר איהסאן מוניר Ihssane Mounir, סגן נשיא בכיר למכירות ושיווק מטוסים בתחום האזרחי של בואינג. "ה-CMO לשנת 2022 מסתמך על המומחיות שלנו בחיזוי מגמות בשוק, להדגים את הביקוש החזק למטוסים חדשים ולשירותים נלווים בעשורים הקרובים, מה שמספק נקודת ציון בזמן שהתעשייה ממשיכה לנווט את מהלך ההתאוששות שלה."

ה-CMO לשנת 2022 כולל את התחזיות האזוריות הבאות ב-20 השנים הבאות:

השווקים באסיה - בהמשך לסיפור הצמיחה החזק שלהם, מהווים כ-40% מהביקוש העולמי לטווח ארוך למטוסים חדשים. אירופה וצפון אמריקה - מהוות כל אחת קצת יותר מ-20% מהביקוש, כאשר 15% מהמשלוחים מגיעים לאזורים אחרים.

הצי של דרום אסיה - ממשיך להוביל את הצמיחה העולמית, ב-6.2% בשנה. בהנהגת הודו, הצי של האזור יכפיל כמעט פי ארבעה מ-700 מטוסים ב-2019 ליותר מ-2,600 מטוסים עד 2041. בדרום מזרח אסיה צפויה הצמיחה השנייה בגודלה עם דרישה צפויה להגדלת הצי המסחרי שלה לכמעט פי שלושה ל-4,500 מטוסים.

התחזית השנה אינה כוללת תחזית למשלוחי מטוסים לרוסיה עקב סנקציות נגד יצוא מטוסים. שינוי זה מפחית את הביקוש העולמי ל-20 שנה בכ-1,500 מטוסים בהשוואה ל-CMO של השנה שעברה.

מטוסים בעלי מעבר יחיד - Single-aisle יהוו 75% מכלל המסירות החדשות, ללא שינוי בהשוואה ל-תחזית של השנה שעברה, ובסך הכל כמעט 31,000 מטוסים. עד שנת 2041, מטוסים רחבי גוף חדשים יהוו כ-18% מהמשלוחים עם יותר מ-7,200 מטוסים, מה שיאפשר לחברות תעופה לשרת שווקים חדשים וקיימים, לנוסעים ומטען, ביעילות רבה יותר מבעבר.

תחזית התעופה של בואינג גם צופה המשך ביקוש חזק למטען ותובלה ייעודיים, לתמיכה בשרשרת אספקה ​​גלובלית וברשתות אקספרס צומחות. המובילים יזדקקו ל-2,800 מטוסי מטען נוספים בסך הכל, כולל 940 דגמי רחבי גוף חדשים בנוסף למטוסי מטען צרי גוף ורחבי גוף שיוסבו במהלך תקופת התחזית.

בואינג מעדכנת את תחזית התעופה העולמית ה-CMO מדי שנה במשך יותר מ-60 שנה. כתחזית התעופה והדרישה למטוסים העולמית בעלת הותק הארוך ביותר, ה-CMO נחשב לניתוח המקיף ביותר של תעשיית התעופה המסחרית. למידע נוסף על תחזית השוק המסחרי https://boeing.mediaroom.com/2022-07-16-As-Air-Travel-Rebounds,-Boeing-Forecasts-Demand-for-More-than-41,000-New-Airplanes-by-2041

בואינג היא חברת התעופה והחלל הגדולה בעולם והספקית המובילה של מטוסים מסחריים, מערכות הגנה, חלל וביטחון ושירותים גלובליים. כיצואנית מובילה בארה"ב, החברה פועלת ותומכת בלקוחות מסחריים וממשלתיים ביותר מ -150 מדינות, וממנפת את שרשרת האספקה הגלובלית על בסיס מורשת של מנהיגות בחלל, בואינג ממשיכה להוביל בתחום הטכנולוגיה והחדשנות, לספק ללקוחותיה ולהשקיע באנשיה ובצמיחה עתידית.

למידע נוסף www.boeing.com.

Contacts