תרומה לקהילה

שירותי בריאות ואנוש

נט"ל – נפגעי טראומה על רקע לאומי - עמותה א-פוליטית ללא כוונת רווח, הממוקמת בתל-אביב ומפעילה סניפים ברחבי ישראל. נט"ל הוקמה על-ידי יהודית יובל רקאנטי ויוסי הדר בשנת 1998, מתוך הצורך הקולקטיבי במרכז לנפגעי טראומה שיפעל במדינת ישראל תוך התמקדות בלעדית בפסיכו-טראומה הלאומית ובטיפול בנפגעי טרור ומלחמה.

NATAL משתפת פעולה עם בואינג מאז 2005. שנים מוקדמות של מימון (2005-2011) התמקדו במועדון חברתי טיפולי, ביחידה ניידת ובתמיכה כללית בטבע. בשנים האחרונות (2012-2020) בואינג עזרה ל-NATAL לפתח את תוכנית החוסן לטראומה בבית הספר הכוללת הכשרת מורים יחד עם תלמידים, מופע הבובות, תיאטרון פלייבק, פיתוח הפלטפורמה המקוונת Safe Place עם CET, והגדלת חומרים ותכניות כאלה. למגזרים רחבים יותר בחברה כמו למגזר הערבי בישראל.
http://www.natal.org.il
 
עזר מציון – Ezer Mizion שיתוף הפולה החל בשנת 2013 ומאז בואינג שותפה להצלת חיים, באמצעות הקלה על השתלות מח עצם על ידי תורמי תאי גזע מהמרשם שלה.

בדיקות המעבדה הנתמכות על ידי ההקצאה של החברה, משויכות לתוך "מאגר התורמים של חברת בואינג", מה שמאפשר לחברה לחבר באופן כמותי את ההשקעה שלה להתקדמות הפרויקט של עזר מציון.

באמצעות תמיכת החברה, הוגדל רישום תורמים צעירים יותר, הנחשבים לתורמים "מועדפים" של תאי גזע . כמו כן, הוגדל המרשם עם תורמי תאי גזע פוטנציאליים ממוצא אתני ותערובות אתניות המיוצגות בחסר במרשם ברחבי העולם, על מנת לתת מענה לכל מטופל. במהלך 9 השנים מאז החלה בואינג לתמוך לראשונה ב-Ezer Mizion, הרישום של החברה גדל בלמעלה מ-460,000 חברים חדשים, לסכום כולל של למעלה ממיליון ומאה אלף תורמי תאי גזע פעילים.

מבדיקת נתוני מציאת התאמות של תאי גזע לחולים והצלת חיים נוספים – עולה כי 28 חולים ניצלו ישירות על ידי ההקצאות של בואינג.

אזרחי

מעבדת נאנו אוביישן Nanovation באוניברסיטת בר אילן -

בואינג תומכת במעבדת נאנו אוביישן Nanovation באוניברסיטת בר אילן מזה שלוש שנים. לפני כן מימנו החברה את התכנים החינוכיים של מרכז המבקרים של מוזיאון בר-אילן פטר לננוטכנולוגיה ואמנות.

באמצעות התמיכה קודמה במעבדה למידת מקצועות טכנולוגיים - STEM והפכה לנגישה יותר ולפחות מפחידה עבור התלמידים. החברה מאמינה כי בטווח הארוך תמיכתה תתרום, לגישה שוויונית יותר לחינוך STEM. ובפרט, חינוך STEM יהיה נגיש יותר לאוכלוסיות מוחלשות.