חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג

המטוסים המסחריים של בואינג

חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג, יחידה עסקית של חברת בואינג, מחויבת להובלת מגזר התעופה האזרחית על-ידי אספקת מטוסים ושירותים שמבטיחים תכנון איכותי, יעילות וערך ללקוחות בכל רחבי העולם.

כיום מפעילה בואינג יותר מ-12,000 מטוסים מסחריים, שמשמשים להטסת נוסעים ומטען ביעילות רבה יותר מאשר הדגמים המתחרים בשוק.

ראשיתה של בואינג בשנת 1916, עת בנה חלוץ התעופה וויליאם בואינג את המטוס הראשון של החברה - מטוס ימי דו-מושבי, בעל טווח טיסה של 320 מיילים ימיים (515 ק"מ). מאז שינתה בואינג את פני מטוס הנוסעים המודרני, הציגה את תא הנוסעים כפול המעברים ואת תא הטייס עשוי הזכוכית, ועוד חידושים רבים נוספים.

כיום, מספקת חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג משפחת מטוסים מתקדמים טכנולוגית, כולל מטוס שמסוגל להכיל למעלה מ-500 נוסעים ומטוס שמתהדר בטווח הטיסה הגדול ביותר בעולם - של יותר מ-9,300 מיילים ימיים (14,966 ק"מ).

חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג מעסיקה למעלה מ-80,000 עובדים, תחת הנהגתו של הנשיא והמנכ"ל ריי קונר. בשנת 2011 הסתכמו הכנסותיה של החטיבה ב-36.2 מיליארד דולר.

משרדיה הראשיים של חטיבת המטוסים המסחריים של בואינג ממוקמים בוושינגטון והיא מחזיקה משרדים ביותר מתריסר ערים וארצות. היחידה העסקית כוללת חמש תוכניות מטוסים, מטוסי מנהלים, מתקני ייצור והרחבה וכן ארגון גלובלי של תמיכה בלקוחות.

קישורים קרובים:
רקע אודות מטוסים מסחריים (PDF)