בואינג שירותי תמיכה

אודות

חטיבת שירותי התמיכה של בואינג מתבססת על יותר ממאה שנות ניסיון וידע מקיף בפתרונות שירות ותמיכה חדשניים, בתחומי התעופה המסחרית, הצבאית והחלל.

בדגש על פתרונות פורצי דרך בתחומי הנדסה, תעופה דיגיטלית, ניתוח מערכות מידע, הדרכה ותמיכה לוגיסטית בשרשרת אספקה, בואינג מספקת מענה למגוון רחב של צרכים, כולל, בין היתר הורדת עלויות ושיפור היעילות התפעולית.

מערך שירות לקוחות בינלאומי

ניסיונה העשיר של בואינג בתחום התעופה מקנה לה יכולת משמעותית בתמיכה הנדסית וטכנית בציי תעופה אזרחית ובציים צבאיים.

מערך שירות הלקוחות המקוון והאנושי בחטיבת שירותי התמיכה, מותאם לצרכים הייחודיים של עולם התעופה.

גישה מהירה אונליין: MyBoeingFleet

  • בכל חודש נכנסים 44,000 משתמשים רשומים לאיזור האישי באתר.
  • מנוע חיפוש הכולל יותר מ-150,000 חיפושים עם גישה למידע חיוני בנושא נתונים, חומרים ומומחיות.

מענה אנושי מקצועי 24/7

  • מוקדי שירות ותמיכה טכנית פעילים מסביב לשעון
  • סיוע מקצועית בזמן אמת בפתירת בעיות

תמיכה במערכות וחלפים

התשתית העולמית של בואינג, יחד עם רשת ההפצה הגדולה והמפותחת ביותר בתעשיית התעופה העולמית, מאפשרת מענה מיידי לדרישות מתוכננות וכן למצבי G.O.A (מטוס מקורקע – Aircraft on ground).

תמיכה בחלפים

בואינג שירותי תמיכה מספקת מענה לציים אזרחיים וצבאים ומאפשרת גישה מהירה למלאים רחבים של מערכות ורכיבים וכן למידע טכני והנדסי עשיר.

באמצעות מערך ההפצה של בואינג, לקוחות החטיבה נהנים מגישה ישירה לאלפי סוגים של חלפים, כולל חלקי מנועים, חלקי מטוסים, כימיקלים וקשיחים שאינם מתוצרתה הישירה של בואינג, וכן ערכות חלפים וחלקים נלווים נוספים של שותפיה העסקיים של החברה. מערך ההפצה מאפשר תמיכה גם בציי מטוסים שאינם מטוסי בואינג וכמו כן, מציעה פתרונות מקצה לקצה לתיקון ולטיפול בחלקים הנדרשים, שיפוץ והחלפת ציוד, רכיבים ומערכות.

הסכמי מסגרת

חטיבת שירותי התמיכה של בואינג מציעה הסכמי מסגרת לתמיכה בציים, במגוון רחב של אפשרויות, כלל החלפות וחילופים, במקרים מתוכננים ושאינם, התואמות את הצרכים ההנדסיים, הלוגיסטיים והכלכליים של הלקוח.

לבואינג מערך בינלאומי, ייחודי מסוגו בעולם, לתמיכה מיידית במצבים קריטיים. במקרים חריגים של מטוס מקורקע, בואינג שולחת את יחידת העילית שלה, הכוללת מהנדסים וטכנאי שטח, המגיעים למקום האירוע בכל נקודה על פני כדור הארץ, כדי לחלץ את המטוס מכל סיטואציה ובכל רגע נתון.

בואינג מעמידה לטובת לקוחותיה שירות השכרה של כלים ייחודיים לתיקון המטוסים במידת הצורך.